Έκανε πρεμιέρα το Volkswagen Tayron, που διαθέτει 7 θέσεις και αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο SUV της γερμανικής μάρκας στην Ευρώπη, μετά το Touareg.
Το Volkswagen Tayronτο έρχεται ως ο αντικαταστάτης του Tiguan Allspace. Το νέο Volkswagen Tayron έχει μήκος 4.770 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 2.791 χιλιοστά. Το πλάτος του είναι στα 1.852 χιλιοστά, ενώ το ύψος του σταματά στα 1.660 χιλιοστά.
Σχεδιαστικά ακολουθεί τα χνάρια του Tiguan, έχοντας ως «σφραγίδα» τις δύο LED φωτιζόμενες μπάρες μπροστά και πίσω. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED. Στον μπροστινό προφυλακτήρα δεσπόζει μια φαρδιά γρίλια, ενώ ενδιαφέρον έχουν τα προστατευτικά πλαστικά στις καμάρες των τροχών και η μεγάλη πίσω πόρτα του χώρου αποσκευών, η χωρητικότητά του οποίου κυμαίνεται από 345 λίτρα για το 7θέσιο μοντέλο έως και 885 λίτρα για την έκδοση με δύο σειρές καθισμάτων.
Όταν το πίσω κάθισμα διπλωθεί τότε ο χώρος αυξάνεται στα 2.090 λίτρα για το 5θεσιο μοντέλο και στα 1.905 λίτρα για το 7θέσιο μοντέλο.
Να σημειωθεί πως οι χώροι αυτοί μειώνονται (705 λίτρα και 1.915 λίτρα με το πίσω κάθισμα διπλωμένο) στην Plug-in υβριδική έκδοση λόγω της παρουσίας της μπαταρίας. Το ηλεκτροκίνητο Tayron θα πωλείται αυστηρά με δύο σειρές καθισμάτων.
Το νέο Tayron θα προσφέρεται ως ήπια υβριδικό και plug-in υβριδικό, με βενζίνη και diesel. Όλα τα plug-in υβριδικά Tayron διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με έξι ταχύτητες, ενώ με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων εξοπλίζονται τα ήπια υβριδικά μοντέλα.
Ο ήπια υβριδικός υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων έχει ισχύ 150 ίππων και 250 Nm ροπής. Το μοτέρ μπορεί να λειτουργήσει με δύο μόνο κυλίνδρους για εξοικονόμηση καυσίμου όταν δεν απαιτείται επιπλέον ισχύς.
Ακολουθεί ο diesel κινητήρας 2,0 λίτρων με ίδια ισχύ (150 ίππων) αλλά ροπή στα 360 Nm, αλλά και σε τετρακίνηση έκδοση με 193 ίππους με 400 Nm ροπής.
Η VW θα πουλήσει επίσης το Tayron με δύο 2λιτρους κινητήρες βενζίνης (2.0 TSI), ο ένας με 204 ίππους και 320 Nm ροπής και ο άλλος με 262 ίππους και 400 Nm ροπής. Αμφότερα τα μοντέλα με τον 2λιτρο κινητήρα βενζίνης θα προσφέρονται και σε 4κίνητη επιλογή.
Σε ότι αφορά τις δύο Plug-in υβριδικές επιλογές, αυτές προσφέρουν συνδυαστικά 204 ή 272 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις, το σύστημα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 19,7 kWh. Τα τελικά στοιχεία απόδοσης δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά στο μικρότερο Tiguan θα διαθέτει ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων. Σε συνδυασμό με τη δεξαμενή βενζίνης, ένα Tayron eHybrid μπορεί να καλύψει περίπου 850 χιλιόμετρα.
Τρεις εκδόσεις
Το νέο Volkswagen Tayron θα πωλείται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, τις Life, Elegance και R-Line. Όπως αναφέρει η Volkswagen από τη βασική έκδοση ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και προσφέρει μεταξύ άλλων εννέα αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό τριών ζωνών, οθόνη 15 ιντσών για το σύστημα infotainment με Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων, προβολείς LED συμπεριλαμβανομένου αυτόματου ελέγχου μεγάλης σκάλας (Light Assist), φωτιζόμενο λογότυπο Volkswagen μπροστά και πίσω, 3D πίσω φώτα, περσίδες στις πίσω πόρτες, καθώς και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Από 45.475 ευρώ στη Γερμανία
Το νέο Tayron θα κάνει την πρεμιέρα του στο «Mondial de lAuto» στο Παρίσι από τις 14 έως τις 20 Οκτωβρίου. Οι παραγγελίες για την αγορά της Γερμανίας ξεκινούν αύριο, Πέμπτη 10 Οκτωβρίου, με το κόστος απόκτησης να ξεκινά από τις 45.475 ευρώ.