Στην αποκάλυψη της νέα Taycan, με διευρυμένη αυτονομία, προχώρησε η Porsche.
Το μεγάλο, σπορ ηλεκτρικό οικογενειακό της Porsche, κατάφερε μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια να πουλήσει πάνω από 150.000 μονάδες, δείχνοντας πως η γερμανική εταιρεία έχει τρόπο να φέρνει στις τάξεις αγοραστές που εστιάζουν σε σπορ ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η ώρα της ανανέωσης έφτασε για την Taycan και μετά από 3.6 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών, σε όλες τις συνθήκες, η Porsche αποκάλυψε την ανανεωμένη, πιο ισχυρή έκδοση και με διευρυμένη αυτονομία.
H ανανεωμένη Taycan θα διατίθεται από το λανσάρισμά της σε τρεις παραλλαγές αμαξώματος, την απλή Sports Sedan, την πιο περιπετειώδη Cross Turismo και την πιο πρακτική Sport Turismo. Αρχικά οι διαθέσιμοι ηλεκτρικοί κινητήρες θα είναι δύο, ένας με απόδοση 490 ίππων (90 ίπποι επιπλέον από την προηγούμενη έκδοση) και ο δεύτερος με ισχύ… 952 ίππους για την Turbo S. Η Turbo S σπάει τα χρονόμετρα για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση, καθώς χρειάζεται μόλις 2.4 δευτ., ενώ η βασική Taycan τον διπλάσιο χρόνο, 4.8 δευτ. Εκτός από τις τρεις παραλλαγές αμαξώματος, θα υπάρχουν διαθέσιμες πισωκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις.
Η συνδυασμένη, τυποποιημένη αυτονομία της νέας Porsche Taycan μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 678 χλμ, για τη βασική έκδοση, (αυξημένη κατά 175 χλμ) ενώ σε πρόσφατες δοκιμές στις ΗΠΑ, σε πραγματικές συνθήκες διένυσε με μία φόρτιση 587 χλμ. Η φόρτιση μπορεί να γίνει σε ταχυφοριστές ακόμα και 320 kW, ενώ ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία και με το πακέτο Permormance Battery Plus, (χωρητικότητα 105 kWh) ο χρόνος που απαιτείται γι ν’ ανακτηθεί 70% ενέργειας (από 10% στο 80%), είναι μόλις 18 λεπτά.
Όλες οι νέες Taycan εξοπλίζονται με αερανάρτηση, ενώ προαιρετικά για τις τετρακίνητες εκδόσεις διατίθεται το σύστημα ενεργητικής ανάρτησης Active Ride.
Το βάρος των νέων μοντέλων μειώθηκε κατά 15 κιλά, παρόλο αυξημένο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ περιορισμένες αλλαγές είχαμε και στην εμφάνιση, που εστιάζονται στα μπροστινά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας HD Matrix
Μικρές αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό, που αφορούν κυρίως στον επιπλέον εξοπλισμό και στην πιο εύκολη για τον οδηγό ρύθμιση των διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου, με τον νέο μοχλό τοποθετημένο αριστερά στο τιμόνι.