Το Nissan Z Nismo έρχεται με τον twin-turbo κινητήρα V6 χωρητικότητας 3,0 λίτρων ο οποίος έχει υποστεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις ώστε να αποδίδει 420 PS και 521 Nm ροπής.
Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο, με την απουσία εναλλακτικής με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, να ξενίζει αρκετά το αγοραστικό κοινό και τους φίλους της αυτοκίνησης.
Έτσι η Nissan δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ενός Z Nismo με χειροκίνητο κιβώτιο, με τον Paul Hawson, επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της εταιρείας, να δηλώνει:
«Αν υπάρξει ζήτηση, θα σκεφτούμε μήπως κατασκευάσουμε ένα με μηχανικό κιβώτιο.»
Επομένως, όλα βασίζονται στην παλιά, καλή αρχή της προσφοράς και της ζήτησης. Αν αρκετοί δεν μείνουν ικανοποιημένοι από 9τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο, πιθανώς να έρθει και μία επιλογή για τους πιο… σκληροπυρηνικούς.
Ο λόγος που το νέο Z Nismo έρχεται με αυτόματο κιβώτιο, βέβαια, είναι το αγοραστικό κοινό, καθώς η Nissan τόνισε πως έκανε έρευνα και είδε πως προτεραιότητα των πιθανών αγοραστών του μοντέλου είναι ο απόλυτος χρόνος στην πίστα, κάτι που θεωρητικά επιτυγχάνεται ευκολότερα με ένα αυτόματο σύνολο.
«Κάθε προϊόν της Nissan ξεκινά με βάση το τι χρειάζεται ο πελάτης,» εξήγησε ο Hawson. «Η διαδικασία μας είναι αυτή πάντα. Οι πελάτες με τους οποίος μιλήσαμε αρέσκονται στο να βρίσκονται στην πίστα. Αυτοί οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για τον καλύτερο δυνατό χρόνο, δεν τους νοιάζει το νοσταλγικό στοιχείο του Ζ.»
Προς το παρόν, όποιοι χρόνοι με την πιο πρόσφατη εκδοχή του φημισμένου μοντέλου θα πρέπει να γίνουν με το αυτόματο κιβώτιο – για τις συγκρίσεις, ίσως να πρέπει να περιμένουμε αρκετό καιρό.