Νέο Peugeot 3008: Πόσο διαφορετικό είναι από το προηγούμενο μοντέλο – Τέλος το diesel

H Peugeot προχώρησε σε ριζικό… λίφτινγκ στο νέο μοντέλο του εμβληματικού οικογενειακού SUV της, 3008.


Το νέο Peugeot 3008 έχει πολλές αλλαγές σε σχέση με τον προκατοχό του. Σχεδιαστικά έχει πιο πιο λεπτά και μοντέρνα φωτιστικά σώματα που συνδυάζονται με τριπλές «νυχιές» στο κάτω μέρος τους και παράλληλα στο πλάι της πιο μοντέρνας γρίλιας στο κέντρο της μάσκας.

Μεγάλοι κάθετοι αεραγωγοί υπάρχουν στις δύο άκρες του προφυλακτήρα, ενώ πιο χαμηλά βλέπουμε μεγάλους αεραγωγούς. Στο πλάι τραβάνε το βλέμμα οι έντονες γραμμές πάνω από τους θόλους και τις καινούριες ζάντες, ενώ πίσω το μάτι πέφτει πάνω στην αεροτομή στο τέλος της οροφής και κυρίως στα εντελώς καινούρια φωτιστικά σώματα.

Το νέο Peugeot 3008 θα έχειμε το Panoramic i-Cockpit, στο οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η κυρτή (curved) οθόνη 21 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό και συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Προηγουμένως, οι οθόνες ήταν δύο αλλά ανεξάρτητες.

Η νέα οθόνη 21 ιντσών, που είναι ελαφρώς γυρισμένη προς την πλευρά του οδηγού συμπληρώνεται από αυτό που η Peugeot αναφέρει ως i-Toggles, δηλαδή 10 μη παραδοσιακά μπουτόν αφής που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, ενώ δίπλα τους θα βρίσκεται ο μοντέρνος επιλογέας ταχυτήτων. Το τιμόνι διατηρεί το μικρό του μέγεθος, ενώ οι αεραγωγοί δεξιά και αριστερά του, έχουν πλέον ενοποιηθεί.


To νέο 3008 είναι το πρώτο μοντέλο της Peugeot που βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα STLA Medium που του δίνει την δυνατότητα να εξοπλίζεται τόσο με αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα όσο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.


Η πιο εμπορική επιλογή θα είναι το υβριδικό σύστημα κίνησης που έρχεται να αντικαταστήσει τον βενζινοκινητήρα των 130 PS.

Η ήπια υβριδική έκδοση αποτελείται από τον γνωστό 1.200άρη PureTech, έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 29 ίππων και 55 Nm ροπής, ο οποίος ενσωματώνεται στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (ë-DCS6). Κατά την επιβράδυνση το μοτέρ, λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 48V, η οποία με τη σειρά της έχει την ικανότητα να κινήσει αποκλειστικά ηλεκτρικά το 3008, κατά βάση στο παρκάρισμα και τις εκκινήσεις.

Χωρίς diesel

Ο diesel κινητήρας των 1,5 λίτρων δεν συνεχίζει στη νέα γενιά του μοντέλου, αφού δεν συνάδει με την καινούρια στρατηγική της Peugeot που έχει ως πυρήνα την ηλεκτροκίνηση. Αντί λοιπόν του πετρελαιοκινητήρα, το 3008 θα προσφέρεται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (E-3008) σε τρεις ιπποδυνάμεις με περίπου 213, 263 και 324 άλογα (με 2 ηλεκτροκινητήρες για κίνηση και στους 4 τροχούς). Οι μπαταρίες θα έχουν χωρητικότητα από 87 έως 104 kWh, ενώ η αυτονομία του θα φτάνει ακόμη και τα 700 χιλιόμετρα.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *