Την γρήγορη έκδοση του LBX παρουσίασε επίσημα η Lexus. Μετά την αποκάλυψη του πρωτότυπου Lexus LBX Morizo RR, η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε επίσημα το μοντέλο παραγωγής. Η παρουσίαση ξεκίνησε από την Ιαπωνία.
Η Lexus LBX Morizo RR, «δανείζεται» τον κινητήρα του GR Yaris, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση είναι ρυθμισμένος να προσφέρει 305 άλογα.
Εμφανισιακά το Lexus LBX Morizo RR διατηρεί σε μεγάλο βαθμό την εμφάνιση του πρωτότυπου, αλλά δεν έχει την κίτρινη ρίγα που υπήρχε στη μάσκα. Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερους αεραγωγούς. Οι ζάντες των 19 ιντσών έχουν κατασκευαστεί για το εν λόγω μοντέλο, ενώ στο πίσω μέρος ο διακριτικός αεροδυναμικός διαχύτης είναι πλαισιωμένος από τις δύο στρογγυλές απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.
Στην καμπίνα δεσπόζουν σπορ καθίσματα. Τα αλουμινένια πεντάλ είναι επίσης στάνταρ, ενώ υπάρχουν και ένθετα από Alcantara συνδυαστικά με κόκκινες ραφές, όπως για παράδειγμα στο υποβραχιόνιο.
Το Lexus LBX Morizo RR φοράει έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λτ. Είναι ο ίδιος του Toyota GR Yaris, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση είναι ρυθμισμένος για να προσφέρει 305 άλογα και 400 Nm ροπής. Το μοτέρ μπορεί να συνδυαστεί είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με αυτόματο οκτώ σχέσεων.
Σύμφωνα με τη Lexus, το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,2 δευτερόλεπτα.
Οι παραγγελίες για το LBX Morizo RR έχουν ήδη ξεκινήσει στην Ιαπωνία με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για τον Αύγουστο. Η αρχική τιμή ξεκινά από περίπου 38.000 ευρώ ενώ για την ειδική έκδοση «Bespoke Build» του Morizo RR το κόστος ξεκινά από τα περίπου 42.000 ευρώ.
Η τελευταία έκδοση, η οποία προσφέρει εκτεταμένες επιλογές εξατομίκευσης, θα παραχθεί σε μόλις 100 μονάδες και αυτοί που θα αποκτήσουν τα μοντέλα θα αποφασιστούν μέσω κλήρωσης!