Η KTM ετοιμάζει την επόμενης γενιάς Adventure μοτοσυκλέτα της που βασίζεται στην πλατφόρμα των 390 κ.εκ., ανεβάζοντας τον πήχη της κατηγορίας.
Επί του παρόντος, το 390 Duke είναι η μόνη μοτοσυκλέτα που διαθέτει το νέο κινητήρα των 399 κ.εκ., με τα RC 390 και 390 Adventure να συνεχίζονται στην παλιά πλατφόρμα των 373 κ.εκ. Το 390 Adventure του 2025, όπως φαίνεται στις πρόσφατες κατασκοπευτικές λήψεις από το adventure_journey_, φαίνεται πως είναι σχεδόν στη φάση των προδιαγραφών παραγωγής, όπως έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν. Οι πρόσφατες κατασκοπευτικές λήψεις δείχνουν ελάχιστο καμουφλάζ στο δοκιμαστικό πρωτότυπο και τα περισσότερα εξαρτήματα φαίνονται σαν να είναι έτοιμα για παραγωγή. Αρχικά, η KTM ετοιμάζει δύο εκδόσεις του 390 Adventure. Μια έκδοση που θα έχει μικρότερους, ακτινωτούς, tubeless τροχούς που είναι πιθανό να είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, με ελαστικά πιο ασφάλτινου προσανατολισμού.
Υπάρχει και μια άλλη έκδοση του 390 Adventure όμως με μεγαλύτερες ικανότητες εκτός δρόμου και με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, με μεγαλύτερους ακτινωτούς τροχούς 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, πιο στενά ελαστικά εκτός δρόμου κ.α. Αυτή η έκδοση δεν έχει ακόμη κάνει την εμφάνισή της στην Ινδία και δεν πρέπει να συγχέεται με το 390 Enduro (το όνομα δεν επιβεβαιώνεται) που έχει εντοπιστεί σε δοκιμή και πάλι στην Ινδία. Άλλα αξιοσημείωτα εξαρτήματα του πρόσφατα εντοπισμένου KTM 390 Adventure του 2025 είναι το ανεστραμμένο, ρυθμιζόμενό μπροστινό σύστημα της ανάρτησης και το επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ στο πίσω μέρος, η εξάτμιση, νέο ψαλίδι σε σχήμα “μπανάνας” κ.α. Όλα αυτά είναι τοποθετημένα σε παρόμοιο πλαίσιο με εκείνο του νέου 390 Duke.
Σχεδιαστικά, έχουμε ένα ψηλό ανεμοθώρακα, ένα μπροστινό, επιθετικό μούτρο και μια μονοκόμματη σέλα. Η εργονομία φαίνεται να είναι αρκετά όρθια και η τοποθέτηση του ποδιού για τον αναβάτη φαίνεται να είναι ελαφρώς ρυθμισμένη προς τα πίσω. Το ύψος του καθίσματος του αναβάτη μοιάζει να είναι στα περίπου 830 χλστ. ενώ μπορούμε ακόμα να δούμε το νέο πάνελ των οργάνων με τη μορφή οθόνης TFT που είναι τοποθετημένο ψηλότερα για να πέφτει στην περιφερειακή όραση του αναβάτη. Εντός, αμανένουμε το νέο υγρόψυκτο κινητήρα στα 399 κ.εκ., με το μονοκύλινδρο DOHC 4V κινητήρα να αποδίδει μέγιστη ισχύ 45 ίππων και μέγιστη ροπή 4 κιλών όπως στο 390 Duke. Έτσι, μπορεί η KTM να ρυθμίσει ελαφρώς τον κινητήρα για να δημιουργήσει διαφορετικό χαρακτήρα για το 390 Adventure, ωστόσο και πάλι αναμένουμε πραγματάκια όπως το κιβώτιο 6 σχέσεων, το συμπλέκτη ολίσθησης και υποβοήθησης, το ride-by-wire, τα cruise control, traction control, δικάναλο ABS κ.α.
Πηγή: rushlane.com