Με τις παραδόσεις του νέου Jeep Avenger να ξεκινούν άμεσα, η εταιρεία δίνει ενδιαφέροντα στοιχεία για το αγοραστικό κοινό του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου.
Η μέση ηλικία των αγοραστών ανήλθε στα 45 έτη, σε σύγκριση με τα 55 έτη που έχουν τα υπόλοιπα προϊόντα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Εξ αυτών, το 45% ήταν γυναίκες, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με τον μέσο όρο της μάρκας συνολικά, ο οποίος περιορίζεται στο 30%.
Από τις 25.000 προπαραγγελίες του Avenger, περίπου το 80% των αγοραστών προήλθαν από άλλες μάρκες.
Επιπλέον, για το 75% των πελατών, αυτό είναι το πρώτο τους ηλεκτρικό όχημα.
Μιλώντας για εξηλεκτρισμό, η Jeep εκτιμά ότι μέχρι το 2030, η γκάμα της θα αποτελείται αποκλειστικά από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ο στόχος για το Avenger είναι οι 100.000 μονάδες ετησίως, αν και ο CEO της εταιρείας στην Ευρώπη, Eric Laforge, δεν επιβεβαίωσε ευθέως αυτόν τον αριθμό μιλώντας στο Automotive News Europe, σχολιάζοντας ότι «είναι μία λογική εκτίμηση». Συνολικά, η Jeep στοχεύει να αγγίξει τις 300.000 πωλήσεις το χρόνο μέχρι το 2030.
Η Jeep ολοκλήρωσε 102.713 πωλήσεις το 2022 στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας σημαντική μείωση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, όπου κατέγραψε 133.227 πωλήσεις. Αυτό οφείλεται στα προβλήματα που έφεραν οι ελλείψεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες. Το ρεκόρ πωλήσεών της σημειώθηκε το 2018, αγγίζοντας τις 168.652 πωλήσεις, σύμφωνα με τον ACEA.
Το Avenger αποτελεί τη δεύτερη πρόταση της Jeep στην κατηγορία των μικρών SUV, καθώς λανσάρεται στο πλευρό του ελαφρώς μεγαλύτερου Renegade. Οι παραδόσεις στη Γαλλία και τη Γερμανία ξεκινούν στα τέλη Μαΐου, ενώ επόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, θα ακολουθήσουν τον Ιούνιο. Τους επόμενους μήνες, η Jeep σκοπεύει να εξάγει το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger και στο Μαρόκο, την Τουρκία, την Ιαπωνία και τη Ν. Κορέα. Κίνα και ΗΠΑ δεν συγκαταλέγονται στις χώρες που θα παραλάβουν το compact SUV.