Η καταγωγή του νέου Avenger δεν κρύβεται, καθώς τιμά τη σχεδιαστική ταυτότητα της Jeep. Αδιάψευστοι «μάρτυρες» οι τετραγωνισμένοι θόλοι, οι χαρακτηριστικές επτά κάθετες γρίλιες στην κλειστού τύπου μάσκα και ο διακριτικά boxy σχεδιασμός της καμπίνας.
O Βενιαμίν της Jeep έχει ανεγερθεί στην πλατφόρμα e-CMP2, έχοντας συμπαγείς διαστάσεις.
Το λιτό ταμπλό έχει κάθετη διάταξη, τα πλαστικά είναι όλα σκληρά, αλλά με στιβαρή συναρμογή, ενώ τη μουντάδα του μαύρου «σπάει» το ασορτί διακοσμητικό ένθετο στο χρώμα του αμαξώματος. Στο κέντρο δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής 10,25 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων Uconnect, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων προσφέρεται με οθόνη 7 ή 10,25 ιντσών.
Στη βάση της κεντρικής κονσόλας συναντάμε τα κουμπιά για την κίνηση του οχήματος και το πρωτότυπο αναδιπλούμενο σε κομμάτια μαγνητικό κάλυμμα για το βαθύ αποθηκευτικό χώρο μικροαντικειμένων.
Το πορτμπαγκάζ έχει ικανοποιητική χωρητικότητα 355 λίτρων και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.
Ο ηλεκτροκινητήρας του νέου Avenger παράγει 156 ίππους και 260 Nm ροπής, ενώ επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 9 δευτ. και τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα, προφανώς για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας.
Η μπαταρία, χωρητικότητας 54 kWh, με μια πλήρη φόρτισης υπόσχεται 550 χλμ. αυτονομίας σε αστικό περιβάλλον και συνδυαστική αυτονομία 400 χλμ., αριθμός που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, με επιλεγμένο όμως το πρόγραμμα οδήγησης Eco. Σε φορτιστή AC 11kW απαιτούνται 5 ώρες και 30 λεπτά για το 0-100% και σε ταχυφορτιστή DC 100kW, αρκούν μόλις 24 λεπτά για το 20-80% της μπαταρίας.
Η Jeep μέσα από το νέο Avenger καταφέρνει να ισορροπήσει τη «ζυγαριά» ανάμεσα στην ένδοξη παράδοση και στις ανάγκες του σήμερα, χωρίς να κόβει τις «ρίζες» της. Καταφέρνει να ακολουθήσει το ρεύμα του εξηλεκτρισμού, χωρίς όμως να παρασυρθεί ανεξέλεγκτα, για αυτό άλλωστε αποφάσισε να προσφέρει το Avenger και με βενζινοκινητήρα (1.2 λίτρων, με 100 ίππους και μηχανικό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων).
Η αρχική τιμή του ηλεκτρικού Avenger, στην εξοπλιστική έκδοση Longitude, διαμορφώνεται στα 30.700 ευρώ (με όφελος κρατικής επιδότησης.