Hyundai: Η υπηρεσία με 10 εκατομμύρια συνδρομητές

“Καλπάζει” στον τομέα της συνδεσιμότητας η Hyundai, με την ασύρματη πρόσβαση στο σύστημα πολυμέσων για πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο, την αναγνώριση φωνής, τις over-the-air ενημερώσεις λογισμικού, τις πληρωμές υπηρεσιών μέσω του αυτοκινήτου, το streaming ήχου/βίντεο, και τις εφαρμογές για smartphones που επιτρέπουν στον οδηγό εξ αποστάσεως εύκολη πρόσβαση σε μια σειρά λειτουργιών του οχήματος.


Η Hyundai παρέχει τις παραπάνω δυνατότητες μέσω του Bluelink.

Οι πρώτες συνδεδεμένες υπηρεσίες αυτοκινήτων λανσαρίστηκαν στην Κορέα το 2003, ενώ αργότερα επεκτάθηκαν στις Η.Π.Α τον Ιούνιο του 2011, έπειτα σε Κίνα, Ευρώπη, Ινδία και πιο πρόσφατα τη Σιγκαπούρη, ξεπερνώντας τις 50 χώρες.

Οι παγκόσμιοι συνδρομητές των συνδεδεμένων υπηρεσιών του  Hyundai Motor Group έφτασαν το 1 εκατομμύριο τον Μάιο του 2018, τα 5 εκατομμύρια τον Αύγουστο του 2021, τα 8 εκατομμύρια τον Οκτώβριο του 2022 και 10 εκατομμύρια αυτόν το μήνα. Εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του 2026 οι συνδρομητές σε παγκόσμιο επίπεδο, συμπεριλαμβανομένης της Κορέας, θα αγγίξουν τα 20 εκατομμύρια.

Στο μέλλον οι δυνατότητες των συνδεδεμένων οχημάτων θα αυξηθούν, ενώ θα έρθουν συνεργασίες με μεγάλους παγκόσμιους παρόχους υπηρεσιών και επέκταση σε αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας. Στα πλάνα άλλωστε του Hyundai Motor Group Hyundai Motor Group είναι η επιτάχυνση της στρατηγικής για οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό SDV.


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *