Μπορεί πολλά από τα μικρά αυτοκίνητα να μπαίνουν στο περιθώριο, λόγω των αυστηρών προδιαγραφών ρύπων και τον εξηλεκτρισμό τους, ωστόσο υπάρχουν εταιρίες που επιλέγουν την μετατροπή τους σε ηλεκτρικά.
Η Hyundai έχει στα σκαριά τις επόμενες γενιές των i10, i20 και i30, όπως αποκάλυψε σε συνέντευξη του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Συμβούλους της Hyundai Eυρώπης, Michael Cole.
Παράλληλα δήλωσε ότι τα εν λόγω μοντέλα θα πρέπει σε ένα βαθμό να εξηλεκτριστούν, ώστε να εναρμονιστούν με τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων που θεσπίζει η Ε.Ε. Σχετικά με το ενδεχόμενο να λανσαριστούν μικρά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο μέλλον, ο Michael Cole εικάζει ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει αν αυτά έμπαιναν σε προγράμματα μίσθωσης και όχι αγοράς από τους οδηγούς.
Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο μακροπρόθεσμος στόχος που έχει θέσει η Hyundai είναι μέχρι το 2035 να πουλάει στην ευρωπαϊκή αγορά αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Επομένως υπάρχει ένας χρονικός ορίζοντας δώδεκα ετών που μπορεί άνετα να δώσει παράταση ζωής στα δημοφιλή i10, i20 και i30.
Από την άλλη οι πιθανότητες να καταργηθούν στο μέλλον οι κορυφαίες Ν εκδόσεις των i20 και i30, καθώς εκπέμπουν συγκριτικά περισσότερους ρύπους και έτσι δε θα μπορεί να γίνει εύκολα προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα, είναι μάλλον πολλές.