Η BMW αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή θερμικών κινητήρων στo εργοστάσιο της στη Γερμανία, τα οποίo θα παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει πως -για την ώρα- θα σταματήσει η κατασκευή κινητήρων βενζίνης και diesel, απλώς η παραγωγή θα γίνεται σε εργοστάσια εκτός Γερμανίας, με εκείνο του Μονάχου να κατασκευάει πλέον ηλεκτροκινητήρες.
Αν και αυτή η κίνηση της βαυαρικής εταιρείας φαινόταν προαποφασισμένη από το 2020, όταν είχε μεταφέρει μέγαλο μέρος της παραγωγής στο εργοστάσιο Steyr στην Αυστρία, ωστόσο δεν ήταν σίγουρο ότι θα σταματήσει εντελώς η κατασκευή γερμανικών κινητήρων βενζίνης και diesel.
Αυτό επίσης δεν σημαίνει πως η BMW -για την ώρα- θα σταματήσει εντελώς την παραγωγή και την εξέλιξη θερμικών κινητήρων, όπως έχουν ανακοινώσει άλλες premium εταιρείες. Η γερμανική εταιρεία έχει την άποψη πως μπορούν να συνυπάρξουν για αρκετά χρόνια ακόμα οι θερμικοί με τους ηλεκτρικούς κινητήρες, ή ο συνδυασμός τους, όπως στα PHEV μοντέλα.
Τι κινητήρας ήταν ο τελευταίος «γερμανικός»; Μετά από πάνω από έναν αιώνα παραγωγής κινητήρων, στις 10 Νοεμβρίου, ο τελευταίος θερμικός που κατασκεύασε το εργοστάσιο του Μονάχου, ήταν ένας V8 που προοριζόταν μάλλον για κάποια έκδοση της σειράς 7. Το θετικό για την BMW και τους εργαζόμενους είναι πως κανείς από τους 1.200 υπαλλήλους, που εργάζονταν στο τμήμα εξέλιξης και παραγωγής των θερμικών κινητήρων, δεν έχασε την εργασία του, απλώς μεταφέρθηκαν σε άλλα τμήματα της εταιρείας μετά και τη σχετική εκπαίδευση.