Aston Martin Valiant: Το νέο «υπερόπλο» της εταιρείας με κινητήρα V-12 και 745 άλογα που θα κυκλοφορήσει μόνο σε 38 μοντέλα – Είχε σχεδιαστεί αρχικά για τον σταρ της Formula 1, Fernando Alonso

Η Aston Martin παρουσίασε το νέο υπερλουξάτο και ταχύτατο «θηρίο» της το Valiant που αποτελεί την πιο extreme εκδοχή της Valor και θα κατασκευαστεί σε μόλις 38 μονάδες παγκοσμίως.


Η Aston Martin Valiant αρχικά σχεδιάστηκε ως προσωπική παραγγελία από τον σταρ της Formula 1, Fernando Alonso, αλλά τελικά η εταιρεία αποφάσισε να το βγάλει και σε πιο μαζική παραγωγή σε περιορισμένο βέβαια αριθμό.

Τις προσεχείς ημέρες θα κάνει το ντεμπούτο του στο Goodwood Festival of Speed το 2024, πριν οι παραδόσεις προς τους πελάτες ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Κάτω από το καπό η Aston Martin Valiant κρύβει έναν twin-turbo V12 5,2 λίτρων κινητήρα με ισχύ 745 ίππων και 753 Nm ροπής. Όπως η Valour, έτσι και η Valiant θα πωλείται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων που στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς.

Η Valiant έχει ένα νέο πίσω υποπλαίσιο κατασκευασμένο μέσω 3D εκτύπωσης, που «κόβει» τρία κιλά από το βάρος, ενώ 14 κιλά έχουν αποφευχθεί χάρη στις νέες ζάντες μαγνησίου 21 ιντσών και 11,5 κιλά χάρη σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου ειδική για motorsport.


Διαθέτει ανάρτηση Multimatic Adaptive Spool Valve που μπορεί να προσαρμοστεί σε μία από τις 32 διαφορετικές θέσεις σε λιγότερο από έξι χιλιοστά του δευτερολέπτου. Η μάρκα έχει επίσης επαναβαθμονομήσει τα modes οδήγησης Sport, Sport+ και Track και έχει τοποθετήσει κεραμικά φρένα με δίσκους 410 χιλιοστών μπροστά και πίσω 360 χιλιοστών.


Εξωτερικά, η Valiant… φοράει πολλά νέα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, όπως το σπλίτερ, χαμηλά στο μπροστινό μέρος. Η Aston Martin κατασκεύασε επίσης μια νέα μάσκα από ανθρακονήματα, όπως και νέα μαρσπιέ στο πλάι εμπνευσμένα από τη Formula 1. Στο πίσω μέρος φιγουράρει η μεγάλη αεροτομή, αλλά και οι τέσσερις στρογγυλές απολήξεις στο κέντρο του κάτω μέρους.

Στο εσωτερικό της Aston Martin Valiant ξεχωρίζει η κεντρική κονσόλα, η οποία τραβιέται μέχρι πίσω και ξεχωρίζει από την ανθρακονημάτινη «περιβολή» και τον εντυπωσιακό επιλογέα ταχυτήτων. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης καθίσματα Recaro Podium, αγωνιστικές ζώνες τεσσάρων σημείων και ένα τιμόνι τριών ακτίνων.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *