Ανάσα για τον V6 twin-turbo κινητήρα 2,9 L των Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio, δίνει η διαφαινόμενη χαλάρωση των αυστηρών ορίων εκπομπών ρύπων του Euro 7.
H «ακύρωση», από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, των νέων αυστηρότερων κανόνων εκπομπών ρύπων που έφερνε το νέο πρότυπο Euro 7, δίνει τη δυνατότητα στις αυτοκινητοβιομηχανίες, να διατηρήσουν «ζωντανά» μοντέλα που κινδύνευε η παρουσία τους στη γκάμα, αλλά και κινητήρια σύνολα.
Αν και θα πρέπει να προκύψει νέα συμφωνία, εντός των θεσμικών οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για την τελικές προδιαγραφές του προτύπου, το Συμβούλιο ζητά να διατηρηθούν τα ισχύοντα όρια εκπομπών και πρότυπα δοκιμών του Euro 6.
Ένας από τους κινητήρες που αποδεικνύεται «πολύ σκληρός για να πεθάνει» είναι και ο V6 2,9 L twin-turbo βενζινοκινητήρας των 520 PS και 600 Nm, που κινεί τις Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio και σχετίζεται με τον V6 3,0 L «Nettuno» της Maserati MC20.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Autocar, τη σχετική διαβεβαίωση έδωσε ο Jean-Philippe Imparato, όταν ρωτήθηκε αν θα χρησιμοποιηθεί και στο μέλλον, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει σε ποια μοντέλα θα τοποθετηθεί. «Η απάντηση είναι ναι, γιατί περιμένω τις προτάσεις για το πρότυπο Euro 7. Θα ήθελα κάτι συμβατό με το νέο κανονισμό που να έχει ενδιαφέρον», τόνισε χαρακτηριστικά ο CEO της ιταλικής φίρμας.
Μία ελαφρώς τροποποιημένη του V6 τοποθετήθηκε στη νέα 33 Stradale, η οποία παρουσιάστηκε πριν από λίγες εβδομάδες. Σε αυτή, έχει χωρητικότητα 3,0 L και αποδίδει 620 PS.