Λίγες μέρες μετά την επίσημη πρεμιέρα της MG στην Ελλάδα, προσφέρεται η δυνατότητα στο εγχώριο κοινό να γνωρίσει από κοντά την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα γκάμα μοντέλων της, στην Έκθεση «Αυτοκίνηση – Electromobility 2023».
Σε περίοπτη θέση θα βρίσκεται το αμιγώς ηλεκτροκίνητο MG4, το οποίο διατίθεται σε δυο επίπεδα ισχύος, με 170 ή 204 ίππους, ενώ η ροπή είναι σταθερή στα 250 Nm. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 7,7 και 7,9 δευτ. αντίστοιχα, ενώ σε κάθε περίπτωση η μέγιστη ταχύτητα βρίσκεται στα 160 χλμ./ώρα. Η μπαταρία τύπου LFP, χωρητικότητας 51 kWh, εξασφαλίζει αυτονομία 350 χλμ. και η μεγαλύτερη των 64 kWh αυτονομία 450 χλμ. Μάλιστα το MG4 έχει ήδη αποκτήσει κοινό στην ελληνική αγορά, με την εμπορική του καριέρα να ξεκινάει με τους καλύτερους οιωνούς.
Το «παρών» στην Έκθεση θα δώσει το επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητο MG ZS ΕV, το οποίο χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 177 ίππων και 280 Νm ροπής, ενώ η μπαταρία (τύπου LFP – χωρητικότητας 51 kWh) προσφέρει αυτονομία 320 χλμ. Στην ισχυρότερη εκδοχή του, το ZS ΕV έρχεται με ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και 280 Nm ροπής, με τη μεγαλύτερη μπαταρία (τύπου NMC – χωρητικότητας 69,9 kWh) και αυτονομία 440 χλμ.
Στην πρίζα θα βρίσκεται και το plug-in υβριδικό MG eHS, το οποίο «παντρεύει» turbo 1.5 GDi βενζινοκινητήρα 119 ίππων, με ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων, ενώ συνδυαστικά παράγει 258 ίππους και 370 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτ. – τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα). Το αυτόματο κιβώτιο είναι 10 σχέσεων (6 για το βενζινοκινητήρα και 4 για τον ηλεκτροκινητήρα), ενώ η μπαταρία των 16,6 kWh υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 52 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Φυσικά δε θα απουσιάζουν οι βενζινοκίνητες εκδόσεις των υπολοίπων μοντέλων της MG, ενώ θα υπάρχει δυνατότητα και test drive (όπως το MG ZS 1.0T AT και MG4 των 204 ίππων) στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο έξω από το εκθεσιακό κέντρο του Π. Φαλήρου.