Η Aehra μια ιταλική start-up με έδρα το Μιλάνο και αμερικανικές επιρροές, που συστήνεται στον κόσμο ως «ultra premium» εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων, παρουσίασε τον περασμένο Νοέμβριο το πρώτο της EV, με το όνομα SUV!
Αυτή τη φορά, έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το δεύτερο μοντέλο της, ένα sedan, το οποίο έκανε γνωστό ότι θα παρουσιάσει στο Milano Monza Auto Show, στις 16 Ιουνίου.
Μάλιστα, έγινε γνωστό ότι η επιλογή της είναι να μη δίνει συγκεκριμένα ονόματα στα μοντέλα της, τα οποία απλά θα έχουν την ονομασία που προκύπτει από τη σχεδίαση του αμαξώματος. Έτσι, μετά το SUV, έρχεται το Sedan.
Αν όλα αυτά μοιάζουν υπερβολικά για να είναι αληθινά, η εταιρεία δεσμεύεται ότι οι παραδόσεις του SUV θα ξεκινήσουν το 2025, ενώ του νέου Sedan το 2026. Ήδη από τον περασμένο Μάρτιο ενέταξε στο δυναμικό της τον Franco Cimatti ως Chief Engineering Officer, για να ηγηθεί της τεχνικής ανάπτυξης των δύο μοντέλων. Ο 64χρονος είχε μέχρι πρότινος αντίστοιχο πόστο στη Lotus, ενώ έχει στο βιογραφικό του 32 χρόνια παρουσίας στη Ferrari.
Το ολοκαίνουριο sedan ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του SUV, με έντονες, μυώδεις, αναλογίες και ρέουσες γραμμές. Το εμπρός τμήμα χαρακτηρίζεται από δυναμισμό, ενώ το πίσω μέρος έχει κωνικό σχήμα και, σύμφωνα με την εταιρεία, το όλο design παραπέμπει σε supercar.
«Στην Aehra δεν πιστεύουμε στη δημιουργία μη αντιπροσωπευτικών πρωτότυπων αυτοκινήτων, οπότε όταν αποκαλύψουμε το νέο Sedan στο Milano Monza Moving Motor Show στις 16 Ιουνίου, το αυτοκίνητο θα μοιάζει ουσιαστικά με το τελικό μοντέλο παραγωγής που θα φτάσει το 2026», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της φίρμας, Filippo Perini, ο οποίος στο παρελθόν ήταν επικεφαλής σχεδιασμού της Lamborghini και υπεύθυνος για το design μιας σειράς μοντέλων, μεταξύ των οποίων και η Urus.
Η Aehra «υπόσχεται» ότι στο Sedan θα εφαρμοστούν προηγμένες τεχνολογίες στον τομέα της μηχανολογίας και θα χρησιμοποιηθούν πρωτοποριακά ανακυκλώσιμα συνθετικά υλικά από ανθρακονήματα, για να προσφέρει εντυπωσιακή αμιγώς ηλεκτρική οδηγική εμπειρία.
Λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έγιναν γνωστές, ωστόσο το πιο πιθανό είναι να «πατήσει» πάνω στο SUV. Έτσι, στόχος θα είναι η αυτονομία 800 km, με ισχύ γύρω στους 800 PS. Όσο για την μπαταρία; Πριν από λίγες μέρες η Aehra προχώρησε σε συνεργασία με την αυστριακή Miba Battery Systems για την από κοινού ανάπτυξης μπαταρίας 925 V, ενεργειακής χωρητικότητας έως 120 kWh, που θα επιτρέπει φόρτιση έως 350 kW.
Η ιταλική start-up υποστηρίζει ότι, με όλες αυτές τις «εκκρεμότητες», παραμένει σε ισχύ η δέσμευσή της για πρώτες παραδόσεις οχημάτων το 2026.