Το πρώτο SUV στα 75 χρόνια ιστορίας της, παρουσίασε η Ferrari.
H Purosangue είναι το πρώτο 4θέσιο, 4θυρο SUV (ή GT υπερυψωμένο;) με τα σήματα της Ferrari.
Το ενδιαφέρον για το αυτοκίνητο είναι σίγουρα πολύ μεγάλο, ειδικά αν σκεφτεί κάνει ότι η ετήσια παραγωγή δεν θα ξεπερνά τις 2600 μονάδες.
Οπότε το ότι τα δύο πρώτα χρόνια παραγωγής, είναι ήδη δεσμευμένα, μάλλον φαίνεται λογικό.
Οι πληροφορίες για την τιμή κάνουν λόγω για βασική έκδοση στις 566.000 ευρώ. Γιατί όταν μιλάμε για Ferrari τα έξτρα και οι εξατομικεύσεως δεν έχουν όριο.
Αυτοκίνητο που έχει 4 θέσεις, 4 πόρτες και 185 χλστ. απόσταση από το έδαφος, αλλά είναι λάθος να το συμπεριλάβουμε στην κατηγορία των SUV.
Η Purosangue, ένα όνομα που υιοθετήθηκε αρχικά στο πρόγραμμα ανάπτυξης της Ferrari με μήκος 4.973 χλστ. πλάτος 2.028 χλστ. ύψος 1.580 χλστ. με 3.018 χλστ. μεταξόνιο είναι ένα Gran Turismo (GT) ικανό να παρουσιαστεί ως άμεση εναλλακτική πρόταση απέναντι στα πιο αποκλειστικά, ισχυρά, SUV.
Γεγονός που εξηγεί την απόφαση να χρησιμοποιηθεί ο V12 κινητήρας (ο V12 στο DNA της Ferrari) 6,5 λίτρων 725 ίππων με ενεργή ανάρτησης σε συνεργασία με την καναδική εταιρεία Multimatic η οποία «αφαιρεί» τα εμπόδια στον δρόμο εξαλείφοντας αυτό που θεωρητικά περιορίζει τις δυναμικές δυνατότητες μιας τόσο μεγάλης και βαριάς κατασκευής.
Ο V12 αποδίδει 725 καθαρόαιμους ίππους στις 7750 σ.α.λ. και το 80% των 716 Nm ροπής στις 2100 σ.α.λ., κάτι που παρέχει στιγμιαία απόκριση.
Η Purosangue έχει την πιο πρόσφατη έκδοση της τετρακίνησης που έκανε το ντεμπούτο του το 2011, στο πρώτο 4×4 της Ferrari, την GTC4Lusso.
Αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων έχει επίσης μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδιαιτερότητα. Ενεργοποιεί την τετρακίνηση μόνο στις πρώτες 4 ταχύτητες του κιβωτίου των 8 σχέσεων. Όταν «δουλεύει» με τις 4 ταχύτητες μόνο οι πίσω τροχοί κινούν το αυτοκίνητο. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας ένα δευτερεύον κιβώτιο 2 ταχυτήτων που λειτουργεί στον μπροστινό άξονα μόνο μέχρι τα 200 χλμ./ώρα.
Για βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους (49% μπροστά και 51% πίσω, ιδανικό 50/50), η Purosangue έχει αρχιτεκτονική με τον V12 τοποθετημένο μεταξύ του μπροστινού άξονα και της καμπίνας επιβατών και το 8αρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με χειροκίνητη λειτουργία – διαδοχική ενεργοποίηση σε paddles στο τιμόνι τοποθετημένα κοντά στον πίσω άξονα. Oι πίσω τροχοί φέρουν τετραδιεύθυνση.
Η Ferrari όμως σημαίνει επιδόσεις έτσι τα χρονόμετρα σταματούν στα 3,3 δευτερόλεπτα για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα πάνω από 310 χλμ./ώρα.
Ο εξοπλισμός είναι πέρα από κάθε έννοια πολυτέλειας, και από πλευράς ηλεκτρονικής βοήθειας. Το πορτμπαγκάζ έχει 473 λίτρα, χωρητικότητα ρεκόρ για μια Ferrari.