Νέο VW Tiguan 1.5 ΜHEV 150ps – H 3η γενιά του πετυχημένου μοντέλου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας τραβάει τα βλέμματα στη κατηγορία των οικογενειακών SUV


Το VW Tiguan 1.5 ΜHEV 150ps αποτελεί έναν ακόμη άσο στο μανίκι της Volkswagen στην κατηγορία των οικογενειακών SUV, καθώς η 3η γενιά του πετυχημένου μοντέλου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας τραβάει τα βλέμματα.


Οι δύο προηγούμενες γενιές (2007 και 2016) και τα δυο facelift (2012 και 2020) κατάφεραν να δώσουν στη γερμανική εταιρεία περισσότερα από 7,6 εκατομμύρια πωλήσεις. Η 3η γενιά πάντως, του μοντέλου της Volkswagen είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο.

Το VW Tiguan 1.5 ΜHEV 150ps έχει καθαρές γραμμές και έντονες αναλογίες που του προσδίδουν μια σπορ σιλουέτα. Εντυπωσιακή είναι η γρίλια εισαγωγής αέρα, η λεπτή μάσκα και τα νέα φωτιστικά σώματα LED υψηλής τεχνολογίας matrix.

Τα φωτιστικά σώματα αποτελούνται από 19.000 στοιχεία, γεγονός που επιτρέπουν την βραδινή οδήγηση σε όμορφη οδηγική εμπειρία. Το μήκος του νέου μοντέλου είναι 4,35μ, το πλάτος 1,84μ. και το ύψος 1,65μ, με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 2,67μ, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 19,6 εκατοστά, γεγονός που του δίνει την δυνατότητα να κινηθεί με άνεση σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές.

Η γωνία προσέγγισης είναι 15,9 μοίρες, η γωνία ράμπας (15,2 μοίρες) και η γωνία διαφυγής που είναι 18,6 μοίρες. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας από το 0,33cd πήγε στο 0,28 cd, γεγονός που συνεπάγεται χαμηλή κατανάλωση και χαμηλά επίπεδα θορύβου.


Τα ελαστικά είναι κατασκευασμένα για να έχουν χαμηλή αντίσταση και βοηθούν στην αεροδυναμική του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος διακρίνονται επίσης τα νέα φωτιστικά σώματα και η φωτεινή λωρίδα LED που τα ενώνει και αποτελούν την υπογραφή του μοντέλου. Επίσης υπάρχει νέος προφυλακτήρας με χρώμιο.

Στο εσωτερικό τα πάντα δείχνουν ότι πρόκειται για ένα μοντέλο Volkswagen, καθώς υπάρχει μινιμαλιστικό στυλ. Ο οδηγός έχει μπροστά του έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και ένα νέο head-up display με ενσωματωμένη οθόνη TFT LCD. Προσφέρει βέλτιστη συνδεσιμότητα και έχει καθαρό και έξυπνο σχεδιασμό, ενώ ενσωματώνει και τον νέο ψηφιακό φωνητικό βοηθό IDA, που επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό πολυάριθμων λειτουργιών του αυτοκινήτου και του infotainment με τη χρήση φωνητικών εντολών.

Η οθόνη έχει όμορφα γραφικά και θέλεις να αφιερώσεις λίγη ώρα για να μάθεις να την λειτουργείς. Υπάρχει ένας βασικός διακόπτης στην κονσόλα όπου ο οδηγός έχει πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες όπως η ρύθμιση του ήχου, του ατμοσφαιρικού φωτισμού ή των προγραμμάτων οδήγησης.

Ο πίνακας των οργάνων είναι, φυσικά, ψηφιακός με διάμετρο 10,25″. Οι φυσικοί διακόπτες έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο, ενώ το πολυλειτουργικό τιμόνι προσφέρει δυνατότητα πρόσβασης σε όλα τα επιμέρους συστήματα του αυτοκινήτου για τις ρυθμίσεις ή την άντληση πληροφοριών.

Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 652 λίτρα και φθάνει με την αναδίπλωση της πίσω σειράς των καθισμάτων στα 1650 λίτρα.

Το νέο μοντέλο προσφέρεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων (1.5 eTSI MHEV, 1.5 eHybrid και 2.0 TDI) με κοινό παρονομαστή το DSG. Στη διάθεσή μας είχαμε την υβριδική έκδοση με τον 1500 κ.εκ κινητήρα που αποδίδει 150 ίππους και τα 250 Nm ροπής.

Παράλληλα υπάρχει και ένας ηλεκτροκινητήρας 13,5kW που παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία 48V. Αυτός δίνει όλη την απαραίτητη ενέργεια κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, ενώ έχει ως στόχο να μειώσει και την κατανάλωση καυσίμου. Η επιτάχυνση από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 210 χλμ./ώρα.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *