Volkswagen: Τεστ αντοχής για τη μπαταρία του ηλεκτρικού ID.3


Οι μηχανικοί της Γενικής Γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου, ανέλαβαν να αξιολογήσουν την αντοχή ενός ID.3 Pro S, οδηγώντας το για περισσότερα από 100.000 χλμ. Η ADAC εξετάζει 8 βασικά κριτήρια και περισσότερα από 300 υποκριτήρια σε ένα αυτοκίνητο, που αφορούν από τεχνολογία, ασφάλεια, οδήγηση και ευκολία στη χρήση έως περιβαλλοντικές επιπτώσεις.


Το μεγαλύτερο άγχος στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Πάνω σε αυτό το ζήτημα το ID.3 Pro S εντυπωσίασε τους ειδικούς της ADAC, καθώς μετά από 100.000 απέδειξε ότι διατηρεί το 93% από την καθαρή χωρητικότητα (77 kWh) της μπαταρίας του.

Η ADAC δεν παραλείπει να αναφέρει ότι για να φτάσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τα 100.000 χλμ. με το ID.3 Pro S χρησιμοποιούσε πολύ συχνά ταχυφορτιστές, κάτι που οι περισσότεροι κατασκευαστές συνιστούν να αποφεύγεται, καθώς βλάπτει την «υγεία» της μπαταρίας. Παράλληλα άφηναν ακόμα και για μέρες το  ID.3 Pro S συνδεδεμένο στην πρίζα στο 100% του επιπέδου φόρτισης, ώστε να το παραλάβει ο επόμενος οδηγός, μια επίσης βλαβερή για τη μπαταρία συνήθεια.

Η συμβουλή που έχει να δώσει η ADAC στους ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι εγκαθιστούν πάντα τις ενημερώσεις του λογισμικού. Το διάστημα που δοκίμαζαν το ID.3 Pro S έλαβε αρκετές ενημερώσεις λογισμικού. Ανάμεσα σε αυτές, εκτός από διάφορες διορθώσεις σφαλμάτων ήταν, μεταξύ άλλων, η αύξηση της ισχύος φόρτισης έως και 170 kW.

Επιπλέον οι ενημερώσεις λογισμικού βελτίωσαν σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας σε μικρές αποστάσεις και χαμηλές θερμοκρασίες από 0 έως 5 βαθμούς Κελσίου. Ειδική μνεία κάνει η ADAC και στο “Electric Vehicle Route Planner” του ID.3 Pro S, χάρη στο οποίο σε ένα ταξίδι σχεδιάζει τις στάσεις φόρτισης με τέτοιο τρόπο, ώστε να φτάνεις στον προορισμό σου όσο το δυνατόν γρηγορότερα.


Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *