Με μαθήματα Προσανατολισμού συνεχίστηκαν σήμερα, Πέμπτη, οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους υποψηφίους των ΓΕΛ.
Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι εξετάστηκαν στα Λατινικά (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), τη Χημεία (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας) και την Πληροφορική (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος “ΧΗΜΕΙΑ” πατήστε εδώ
Χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία ήταν τα σημερινά θέματα της Χημείας σύμφωνα με την ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος)
Πιο αναλυτικά
ΘΕΜΑ Α & Β
Χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες οι απαντήσεις των θεμάτων, με μικρή προσοχή
στις λεπτομέρειες των αιτιολογήσεων στο Θέμα Β.
ΘΕΜΑ Γ
Αναμενόμενα ερωτήματα χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες.
ΘΕΜΑ Δ
Μεγάλης έκτασης απαντήσεις στα ερωτήματα Δ1 και Δ2.
Με ελάχιστη δυσκολία το Δ3, όπου χρειάζεται μικρή προσοχή
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ” πατήστε εδώ
Τα σημερινά θέματα της Πληροφορικής δεν θα δυσκολέψουν έναν προετοιμασμένο μαθητή που έχει κατανοήσει την ύλη. Δεν κρύβουν παγίδες και εξετάζουν ικανοποιητικά την ύλη, σχολιάζει η ΟΕΦΕ. Ο χρόνος που δόθηκε στους μαθητές να απαντήσουν τα θέματα είναι ικανοποιητικός και οι εκφωνήσεις σαφείς. Είναι παρόμοιας δυσκολίας με τα θέματα των δύο τελευταίων χρόνων. Είχε ερωτήματα τα οποία εξέταζαν και το βαθμό της κατανόησης της ύλης από τους μαθητές.
Αναλυτικότερα:
Θέμα Α. Θεωρητικό θέμα με κατανοητές ερωτήσεις και χωρίς παγίδες.
Θέμα Β. Θέματα που εξέταζαν την εμπέδωση της ύλης από τους μαθητές, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Το Β4 είναι ένα ερώτημα το οποίο εξετάζει το επίπεδο κατανόησης της ύλης των υποπρογραμμάτων από τους μαθητές.
Θέμα Γ. Πρόγραμμα με δομή επανάληψης. Τα ζητούμενα ήταν κατανοητά και δουλεμένα.
Θέμα Δ. Κλασικό θέμα με επεξεργασίες πινάκων και κλήση ενός υποπρογράμματος με κατανοητή εκφώνηση.
Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος “ΛΑΤΙΝΙΚΑ” πατήστε εδώ
Για να δείτε τις απαντήσεις του μαθήματος “ΛΑΤΙΝΙΚΑ” πατήστε εδώ
Τα σημερινά θέματα των Λατινικών χαρακτηρίζονται ως σαφή και ξεκάθαρα. Δόθηκαν αποσπάσματα από τα κείμενα 19 και 42 και η μετάφραση που ζητήθηκε είναι απλή, χωρίς ιδιαιτερότητες και προβλήματα, σχολιάζει η ΟΕΦΕ.
Αναλυτικά:
Η ερώτηση εισαγωγής (Β1) ήταν κλειστού τύπου (με τη μορφή Σωστού – Λάθους) και δεν αναμένεται να δυσκολέψει ιδιαίτερα τους μαθητές αφού περιοριζόταν στις πρώτες δέκα σελίδες.
Η λεξιλογική άσκηση (Β2) κινήθηκε στα περσινά φυσιολογικά επίπεδα.
Οι ερωτήσεις της Γραμματικής (Γ1, Γ2), εξέταζαν αρκετά μεγάλο μέρος της ύλης, ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, χωρίς όμως να υπάρχει η πολύ δύσκολη άσκηση ή να ζητείται κάποια εξεζητημένη εξαίρεση.
Οι ασκήσεις του Συντακτικού (Δ1, Δ2), δεν παρουσιάζουν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Η Δ1 κινήθηκε στο κλασικό μοτίβο αφού ζητούσε αναγνώριση συντακτικών όρων και αναγνώριση δευτερεύουσας πρότασης. Η Δ2α ήταν μια εύκολη μετατροπή από παθητική σε ενεργητική σύνταξη. Η Δ2β εμπεριείχε έκπληξη αφού δεν έχει ξαναζητηθεί σε τέτοιες εξετάσεις.
Οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές και όσοι αντιμετώπισαν το μάθημα και την εξέταση με σοβαρότητα και ψυχραιμία δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να αριστεύσουν
Υπενθυμίζεται, ότι λόγω των Ευρωπαϊκών Εκλογών της 9ης Ιουνίου θα υπάρξει κενό εξετάσεων μεταξύ 7 και 11 Ιουνίου για τα ΓΕΛ και μεταξύ 6 και 10 Ιουνίου για τα ΕΠΑΛ. Έτσι, οι Πανελλαδικές για τους υποψηφίους των ΓΕΛ θα ολοκληρωθούν την Τετάρτη 12 Ιουνίου, ενώ για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ θα συνεχιστούν από τις 11 έως τις 17 Ιουνίου.
Σημειώνεται τέλος, ότι από τις 18 έως και τις 28 Ιουνίου θα διεξαχθούν οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων και παρομοίως, από τις 17 έως και τις 28 Ιουνίου, οι Υγειονομικές Εξετάσεις και Πρακτικές Δοκιμασίες των υποψηφίων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ).