Μετά από τουλάχιστον 2 χρόνια εξαντλητικών δοκιμών και αφού φαίνεται ότι τα προβλήματα που υπήρξαν με το λογισμικό έχουν διευθετηθεί, η ηλεκτρική Porsche Macan πλησιάζει προς την παρουσίασή της.
Είναι η πρώτη φορά που το ηλεκτρικό SUV εμφανίζεται με ελάχιστο καμουφλάζ. Οπότε, έχουμε τη δυνατότητα να δούμε σχεδόν όλες τις λεπτομέρειες της σχεδίασής του.
Ωστόσο, σε σχέση με την προηγούμενη φορά, δεν υπάρχουν οι ψεύτικες απολήξεις της εξάτμισης. Άλλωστε, με την ίδια την Porsche να έχει δώσει ήδη αρκετές πληροφορίες για τις προδιαγραφές της, με ισχύ τουλάχιστον 611 PS και γρήγορους χρόνους φόρτισης, θα ήταν περιττό να συνεχίσει να τις «εμφανίζει».
Τα εμπρός φωτιστικά σώματα έχουν σαφείς επιρροές από την ηλεκτρική Taycan, ενώ το κάτω τμήμα της μάσκας «δένει» αρμονικά με τον διαχύτη και τον προφυλακτήρα. Στις δύο άκρες του, υπάρχουν επιπλέον φωτιστικά σώματα.
Στην πίσω πλευρά, τα αυτοκόλλητα καλύπτουν μέρος των φώτων, ενώ και ο προφυλακτήρας δεν είναι πλήρως εκτεθειμένος. Όσο για το πλάι, οι πόρτες διατηρούν συμβατικές χειρολαβές και έχουν διαφορετικό σχήμα, δίνοντας μια πιο «κομψή» εικόνα.
Η νέα ηλεκτρική Macan θα πωλείται παράλληλα με την υπάρχουσα θερμική, τουλάχιστον για ένα διάστημα και βασίζεται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric), η οποία έχει αναπτυχθεί από κοινού με την Audi.
Το ντεμπούτο της πρώτης ηλεκτρικής Macan της Porsche δεν αποκλείεται να συμβεί και πριν το τέλος του 2023, αν και το πιο «λογικό» είναι να χρειαστεί να περιμένουμε την έλευση του νέου έτους.