Σχολεία: Πόσο διαρκεί η καραντίνα – Τι θα συμβεί αν ένας μαθητής ή εκπαιδευτικός διαγνωστεί θετικός

Λίγες ημέρες απομένουν πλέον για την επαναλειτουργία των σχολείων, με διά ζώσης μαθήματα.


Σύμφωνα με τον «οδικό χάρτη» του υπουργείου Παιδείας, στις 10 Ιανουαρίου οι μαθητές θα επιστρέψουν στις σχολικές τάξεις με ένα διαφορετικό σύστημα testing.

Το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε αναλυτικές οδηγίες για τα self tests και τα rapid και την επιστροφή στα θρανία, στις οποίες απαντώνται βασικά ερωτήματα.

Από τα πλέον σημαντικά είναι τι θα ισχύει στην περίπτωση που ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον κορωνοϊό, πόσο θα μένει σε καραντίνα και πότε θα επιστρέφει.

«Αν ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε απομόνωση για 5 ημέρες, τουλάχιστον. Η απομόνωση θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες (α) εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο -προεξάρχοντος του πυρετού- υποχωρούν, και (β) με αρνητικό σελφ τεστ. Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό σελφ (ή ράπιντ) τεστ, η απομόνωση θα παρατείνεται» αναφέρει το υπουργείο Παιδείας.


Σχολεία: Τι ισχύει για τους εκπαιδευτικούς που νοσούν
Το αμέσως επόμενο ερώτημα αφορά στους εκπαιδευτικούς που διαγιγνώσκονται θετικοί στον κορωνοϊό.

«Αν εκπαιδευτικός διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε απομόνωση  για 5 ημέρες τουλάχιστον. Η απομόνωση θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες (α) εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο -προεξάρχοντος του πυρετού- υποχωρούν, και (β) με αρνητικό σελφ τεστ για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς, και αρνητικό εργαστηριακό έλεγχο (ράπιντ ή PCR) για τους μη εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς. Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό σελφ ή ράπιντ τεστ, η απομόνωση θα παρατείνεται. Όταν εξέλθουν από την καραντίνα, οι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται να χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες», απαντά το υπουργείο Παιδείας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *