Η Peugeot μόλις έφερε στη χώρα μας την αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του 308 hatchback αλλά και την αντίστοιχη του 308 SW, ενώ την εμφάνιση τους έκαναν και τα νέα ήπια υβριδικά σύνολα.
Ο εξηλεκτρισμός αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς στη γκάμα της Peugeot, με όλα τα μοντέλα να αποκτούν υβριδικές ή πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις. Η πιο πρόσφατη σημαντική άφιξη στην ελληνική αγορά είναι οι ήπια υβριδικές αλλά και ηλεκτρικές εκδόσεις των 308 hatchback και SW. Αυτές έρχονται να συμπληρώσουν τον κατάλογο των επιλογών καθώς τώρα τα δύο εντυπωσιακά γαλλικά μοντέλα προσφέρονται με σύνολα βενζίνης (αμιγώς θερμικά και ήπια υβριδικά), diesel, plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά.
Ξεκινώντας από τη νέα υβριδική έκδοση, πρόκειται για το γνωστό ήπια υβριδικό μοτέρ του Ομίλου στην ισχυρότερη εκδοχή του με τους 136 ίππους. Τα νέα 308 και 308 SW, στην έκδοση Hybrid 136 όπως ονομάζεται, φέρουν έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα καινούριο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DCS6) που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης, η τεχνολογία αυτή προσφέρει αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 15%. Στην αστική οδήγηση, η Peugeot υπόσχεται ότι σε περισσότερο από το 50% του χρόνου η οδήγηση γίνεται αμιγώς ηλεκτρικά.
Η νέα υβριδική εκδοχή του μοντέλου αντικαθιστά το αυτόματο 130άρι που βρίσκαμε στον κατάλογο μέχρι σήμερα και προσφέρει στον ιδιοκτήτη της μειωμένη μέση κατανάλωση (4,7 lt/100km) και εκπομπές ρύπων (106 g/km). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, μειωμένα έξοδα χρήσης, αλλά και καθημερινή είσοδο στο Δακτύλιο.
Περνώντας τώρα στα ηλεκτρικά E-308 και E-308 SW, αυτά τροφοδοτούνται από το νέο ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και 260 Nm, καθώς και από μία, επίσης καινούρια μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh που διακρίνεται για την υψηλή απόδοση και λειτουργεί σε κύκλωμα 400V. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι μόλις 12,7 kWh ανά 100 χιλιόμετρα, με την αυτονομία να αγγίζει τα 400 km.
To ηλεκτρικό Peugeot 308 φορτίζει με ισχύ 11 kW σε AC φορτιστή και με 100 kW σε DC ταχυφορτιστή, αναπληρώνοντας ενέργεια από το 20 έως το 80% σε περίπου 25 λεπτά. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία mode οδήγησης (Eco, Normal και Sport), με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας να κάνει εξαιρετική δουλειά κυρίως μέσα στην πόλη, όπως ανακοινώνει ο κατασκευαστής.