Η νέα γκάμα της Triumph Tiger 900, που περιλαμβάνει τις εκδόσεις GT Pro και Rally Pro έχει ανέβει ένα σκαλοπάτι βελτίωσης, τόσο σε απόδοση όσο και σε προδιαγραφές.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας έχει δεχθεί σημαντική αναβάθμιση, με αποτέλεσμα να παρέχει 13% περισσότερη δύναμη από πριν, δίνοντας μέγιστη ισχύ 108Hp και ροπή 90Nm. Το νέο Tiger 900 προσφέρει βελτιωμένη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και έως και 9% οικονομία καυσίμου.
Τα ολοκαίνουργια συστήματα ενεργητικής ασφάλειας παρέχουν περισσότερες δυνατότητες παντού, συμπεριλαμβανομένου του ενισχυμένου φρεναρίσματος για καλύτερο έλεγχο και μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης, όπως επίσης και ενός νέου συστήματος προειδοποίησης επιβράδυνσης έκτακτης ανάγκης, το οποίο ενεργοποιεί τα φώτα αλάρμ.
Η νέα σέλα είναι θερμαινόμενη και πιο ευρύχωρη. Ένα νέο σύστημα στήριξης τιμονιού με απόσβεση προσφέρει μειωμένους κραδασμούς, άρα και πιο άνετη οδήγηση, όπως και η βελτιωμένη θέση του τιμονιού στο Rally Pro, που πλέον βρίσκεται 15mm πιο κοντά στον αναβάτη.
H έκδοση GT Pro διαθέτει ζάντες από χυτό ελαφρύ κράμα, 19″ μπροστά και 17″ πίσω. Η Rally Pro χρησιμοποιεί ακτινωτούς τροχούς χωρίς αεροθαλάμους και με μπροστινό τροχό 21″, καθώς προορίζεται και για εκτός δρόμου χρήση.
Οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema χρησιμοποιούνται και στα δύο μοντέλα. Η έκδοση GT Pro διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 45mm, μονάδα πίσω ανάρτησης με ηλεκτρονική λειτουργία και ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς. Η Rally Pro επωφελείται από πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa 45mm με χειροκίνητη προφόρτιση, επαναφορά και απόσβεση συμπίεσης και μονάδα πίσω ανάρτησης με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.
Τα βελτιστοποιημένα συστήματα ABS και ελέγχου πρόσφυσης στροφής (Cornering) διατίθενται στάνταρ και στα δύο μοντέλα. Mε το γκάζι να είναι τεχνολογίας ride-by-wire η απόδοση του κινητήρα μπορεί να αλλάξει μέσα από τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Road, Rain, Sport και Off-Road). Η έκδοση GT Pro έχει ένα παραπάνω, ονόματι Rider Programmable, που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να παραμετροποιήσει όλα τα βοηθήματα έτσι όπως του αρέσει.
Τέλος, η έκδοση Rally Pro έχει έξι συνολικά, με την επιπλέον λειτουργία Off-Road Pro να απενεργοποιεί πλήρως το ABS και τον έλεγχο πρόσφυσης όταν οδηγούμε γρήγορα στο χώμα. Επίσης, είναι εξοπλισμένα με το σύστημα Triumph Shift Assist, που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων προς κάθε κατεύθυνση χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.
Το σύστημα My Triumph Connectivity είναι στάνταρ.
Ένα νέο τελικό εξάτμισης Akrapovič βρίσκεται στην κορυφή της εκτεταμένης λίστας με περισσότερα από 50 αξεσουάρ, ενώ οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερα προσαρμοσμένα πακέτα αξεσουάρ. Οι τιμές είναι στα 16.490€ για το GT Pro και στα 17.290€ για το Rally Pro.