Η νέα Taycan θέλει να κατακτήσει το Nurburgring

Κορυφώνεται ο πόλενος ανάμεσα στην Porsche και την Tesla με έπαθλο το ρεκόρ γύρου του Nurburgring.


Οι δύο εταιρίες «παλεύουν» για το ρεκόρ στην κατηγορία των EV εδώ κι αρκετά χρόνια. Αυτή τη στιγμή, το ρεκόρ ανήκει στην Tesla, η οποία κατάφερε με το Model S Plaid να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης.

Το νέο εγχείρημα της Porsche η Taycan Turbo GT έκανε την εμφάνισή του στην «Πράσινη Κόλαση» πριν λίγες μόλις μέρες, χαρίζοντας πλούσιο κατασκοπευτικό υλικό στους φωτογράφους.

Η ονομασία του μοντέλου δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη, όμως αυτό που γνωρίζουμε σίγουρα είναι ότι η νέα κορυφαία έκδοση της Taycan πρόκειται να είναι πανίσχυρη. Ο «κατάσκοπος» που συνέλαβε το μοντέλο να κάνει δοκιμές στο Nurburgring αποκάλυψε ότι οι χρόνοι του ήταν πιο κοντά σε εκείνους της Rimac Nevera, παρά του Model S Plaid.

Για να βάλουμε αυτήν την πληροφορία σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο, το κροατικό supercar έχει ολοκληρώσει έναν γύρο σε μόλις 7:05.298, ενώ αντίστοιχα, ο χρόνος του Model S ήταν 7:25.231, δηλαδή περίπου 20 sec πιο αργός σε σχέση με αυτόν της Nevera. Σύμφωνα με τον άνθρωπο πίσω από την κάμερα του καναλιού, «η Taycan σίγουρα έχει ξεπεράσει το S Plaid».


Οι πληροφορίες που κυκλοφορούν σε ξένα μέσα αναφέρουν ότι στη νέα, «ακραία» έκδοση της Taycan θα προστεθεί τρίτος ηλεκτροκινητήρας που θα εκτοξεύσει την συνολική ισχύ πάνω από τους 1.000 PS. Εκτός αυτού, οι Γερμανοί σχεδιάζουν κι ένα αεροδυναμικό πακέτο, μέρος του οποίου θα είναι κι η υπερμεγέθης αεροτομή που φέρει το πρωτότυπο που εθεάθη στο Nurburgring.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *