Τη δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων στην κορυφαία Μ40i προσφέρει η BMW.
Οι επιθυμίες όσων δεν μπορούν να αποχωρηστούν το χειροκίνητο κιβώριο και τις συγκινήσεις που προσφέρει εισακούστηκαν και η Z4 στην έκδοση M40i Pure Impulse, διατίθεται και με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η επίδραση στις επιδόσεις είναι μηδαμινή, καθώς τα πρώτα 100 χλμ./ώρα καλύπτονται από στάση σε 4.6 δευτ. με το χειροκίνητο κιβώτιο, αντί 4.5 δευτ. με το αυτόματο.
Στην κινητήρια μονάδα δεν υπάρχουν αλλαγές, οπότε ο εξακύλινδρος σε σειρά, τρίλιτρος κινητήρας με τα δύο τούρμπο εξακολουθεί ν’ αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής. Η κυριότερη διαφοροποίηση της έκδοσης Pure Impulse, αφορά στην τοποθέτηση τροχών με ζάντες διαφορετικής διαμέτρου μπροστά και πίσω.
Στον μπροστινό άξονα οι ζάντες είναι 19 ιντσών και στον πίσω άξονα 20 ιντσών, με το σχέδιο να είναι αποκλειστικότητα της έκδοσης Pure Impulse. Επιπροσθέτως, έχει αναβαθμιστεί το λογισμικό της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης, ειδικά για τη συγκεκριμένη έκδοση. Ανάλογες αναβαθμίσεις έγιναν στο λογισμικό του πίσω διαφορικού M Sport, στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και στο μεταβλητής υποβοήθησης τιμόνι, στοχεύοντας στην απόλυτη οδηγική εμπειρία, σε συνδυασμό πάντα με το χειροκίνητο κιβώτιο.
Στο εσωτερικό, πέρα από τον «Μ» επιλογέα ταχυτήτων, νέα και αποκλειστικά για την έκδοση Pure Impulse είναι τα δερμάτινα καθίσματα Vernasca σε απόχρωση κονιάκ σε συνδυασμό με μαύρες πινελιές στο ταμπλό.
Μοναδικό για την έκδοση Pure Impulse είναι και το μεταλλικό χρώμα Frozen Deep Green, ενώ για όλες τις Ζ4 διατίθεται πλέον οροφή και σε ανθρακί απόχρωση, εκτός της κλασικής μαύρης.
Η νέα έκδοση Pure Impulse θα διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά και στις ΗΠΑ, με τις παραγγελίες να ξεκινούν σύντομα.