H Renault αποκάλυψε το νέο της μοντέλο Renault 4 E-Tech στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.
H Renault δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τις τιμές, αλλά όπως διέρρευσε θα υπάρχουν τρία πακέτα εξοπλισμού τα evolution, techno και iconic.
Στο Renault 4 E-Tech θα βγαίνει σε δύο μοτέρ, καθώς και δύο εκδόσεις μπαταριών.
Η σχεδίαση του Renault 4 είναι εμπνευσμένη από το αρχικό μοντέλο, από το οποίο παρήχθησαν περισσότερα από 8 εκατομμύρια οχήματα.
Η εταιρεία αποκαλεί το Renault 4 E-Tech «ρετρό-φουτουριστικό». Μπροστά δεσπόζει η μάσκα πλάτους 1,45 μέτρων, ενώ οι πίσω προβολείς απηχούν την αρχική κάθετη σχεδίαση τριών στοιχείων.
Η φόρμουλα παρέμεινε αυτή του 5θυρου (με την επιλογή της υφασμάτινης οροφής), αλλά το 4 μεγάλωσε σημαντικά σε μέγεθος, ξεπερνώντας ακόμη και το Renault 5.
Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 420 λίτρων, με πολύ ευέλικτο σχήμα και χαμηλό κατώφλι από το έδαφος, χάρη στη χωνευτή καταπακτή του προφυλακτήρα, ενώ εξαιτίας αυτού είναι είναι δυνατή η μεταφορά αντικειμένων μήκους έως 2,2 μέτρων. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,14 μέτρα, με μεταξόνιο 2,62 μέτρα και ύψος 1,57 μέτρα, με ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 18 εκατοστά.
Στο εσωτερικό Renault εισήγαγε λύσεις που είναι καινοτόμες για την κατηγορία, όπως το κάθισμα του συνοδηγού που μετατρέπεται σε ένα μικρό τραπέζι.
Για τους πίσω επιβάτες, υπάρχουν τσέπες στις μπροστινές πλάτες των καθισμάτων με ξεχωριστούς χώρους για αντικείμενα και smartphones.
Το σύστημα infotainment 10 ιντσών OpenR Link παρέχει πρόσβαση στην τελευταία γενιά συνδεδεμένων υπηρεσιών, ενσωματώνει το ChatGPT και τον εικονικό βοηθό Reno. Τα ψηφιακά όργανα, από την άλλη πλευρά, υιοθετούν οθόνη 7 ή 10,1 ιντσών ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.
Κινητήρες
Η πλατφόρμα AmpR Samll- κοινή με το 5 E-Tech Electric – διαθέτει έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα: η απουσία τετρακίνησης αντισταθμίζεται από το προαιρετικό σύστημα Extended Grip σε συνδυασμό με ελαστικά τεσσάρων εποχών.
Στο λανσάρισμα θα προσφέρονται δύο εκδόσεις: 120 ίπποι και 225 Nm με μπαταρία 40 kWh και 150 ίπποι και 245 Nm με μπαταρία 52 kWh.
Η τελευταία μπορεί να διανύσει 400 χλμ. στον κύκλο Wltp, φτάνει τα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 8,5 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα αυτοπεριορίζεται στα 150 χλμ/ώρα, ενώ η λιγότερο ισχυρή έκδοση έχει αυτονομία 300 χλμ.
Για όλες τους παρέχεται ένας ενσωματωμένος φορτιστής μπαταρίας 11 kW, ενώ 80 kW για τον κινητήρα των 120 ίππων και 100 kW για τον κινητήρα των 150 ίππων μπορούν να επιτευχθούν από σταθμούς ταχείας φόρτισης, έτσι ώστε η στάθμη να αυξηθεί από το 20% στο 80% σε περίπου 30 λεπτά.
Το 4 E-Tech κάνει επίσης το ντεμπούτο του με τη λειτουργία One Pedal, για τη διαχείριση του γκαζιού και του φρένου με μία μόνο εντολή.