Γεωργιάδης για την υπόθεση του σερβιτόρου στη Ρόδο: «Δύσκολο να αντιμετωπιστεί από τους κανόνες που έχουμε μετά τα όσα είπε ο εργαζόμενος»

 

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης κινητοποιήθηκε σε χρόνο μηδέν μετά το συμβάν στην Ρόδο, όπου σερβιτόρος είχε μπει μέχρι στο στήθος στο νερό για να σερβίρει πελάτες της επιχείρησης που δούλευε.


Ο Άδωνις Γεωργιάδης ευαισθητοποιήθηκε άμεσα και έστειλε τις αρμόδιες υπηρεσίες για έλεγχο. Το θέμα είναι όμως, ότι ο σερβιτόρος είπε ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα και είναι ικανοποιημένος με τις συνθήκες εργασίες, τη δουλειά και το μισθό που βγάζει. Από την άλλη, δεν υπάρχει νομοθεσία που να αφορά σε τέτοιες περιπτώσεις και να προβλέπει σχετικά πρόστιμα.

Ο νέος υπουργός Εργασίας, Άδωνις Γεωργιάδης έκανε παρέμβαση στην πρωινή εκπομπή του Mega για την υπόθεση της Ρόδου και τόνισε ότι είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί από τους κανόνες που υπάρχουν αυτό το περιστατικό, ενώ επισήμανε ότι από τη στιγμή που ο εργαζόμενος δήλωσε ότι όλα έγιναν με συναίνεσή του κι ότι είναι ευχαριστημένος, γιατί βγάζει χρήματα που θέλει να βγάλει, δε υπάρχει επικείμενη διάταξη που να επιτρέπει να μπει πρόστιμο.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε: «Είναι ένα περιστατικό που είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπιστεί από τους κανόνες που έχουμε, διότι από τη στιγμή που ο εργαζόμενος δήλωσε ότι όλα έγιναν με συναίνεσή του κι ότι είναι ευχαριστημένος, γιατί βγάζει χρήματα που θέλει να βγάλει, δε υπάρχει επικείμενη διάταξη που να επιτρέπει να μπει πρόστιμο».

«Εξετάζουμε από χθες τα ζητήματα ασφαλείας της εργασίας του εργαζόμενου, ότι πρέπει να φοράει καπέλο και ειδική μπλούζα για να μην τον πειράζει ο ήλιος. Δεν υπάρχει νόμος που να προβλέπει δουλειά μέσα στο νερό, αλλά ούτε και που να το απαγορεύει» συμπλήρωσε.


Σύμφωνα με τον Άδωνι Γεωργιάδη, 10 ελεγκτές της Επιθεώρησης Εργασίας «ξεσκόνιζαν» την επιχείρηση επί 7 ώρες και δεν βρήκαν παραβάσεις.

Τη Δευτέρα (3.7.2023) έγινε γνωστό πως ο εισαγγελέας διέταξε προκαταρκτική εξέταση για τον σερβιτόρο «κολυμβητή» στη Ρόδο. Αξίζει να σημειωθεί πως τόσο ο ίδιος ο σερβιτόρος όσο και οι συνάδελφοί του δηλώνουν ευχαριστημένοι με αυτό τον τρόπο εξυπηρέτησης, ενώ και ο ιδιοκτήτης υπεραμύνεται αυτής της πρακτικής.

Τέλος, σημειώνεται πως επιβλήθηκαν πρόστιμα από το υπουργείο Ναυτιλίας για τις πλωτές εξέδρες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *