Η Toyota Gazoo Racing συμμετέχει, στο ράλι Μόντε Κάρλο με τους Οζιέ-Λανταί, Εβανς-Μάρτιν, Κατσούτα- Τζόνστον στα bucket των Yaris Rally1.
Όσο για τον παγκόσμιο πρωταθλητή, τον Ροβάνπερα, η φετινή του πρεμιέρα θα γίνει στο επόμενο ράλι, αυτό της Σουηδίας, τον Φεβρουάριο, πάντα με τον Χάλτουνεν δίπλα του.
Η Toyota έκλεισε τον πρώτο κύκλο δοκιμών καθώς σε λίγα 24ωρα , στις 25 Ιανουαρίου είναι προγραμματισμένη η εκκίνηση του ράλι Μόντε Κάρλο, αγώνας με τον οποίον ανοίγει η φετινή αυλαία του WRC.
Φέρει άραγε βελτιώσεις το φετινό Yaris Rally1 σε σχέση με αυτό της περσινής σε ο,τι αφορά τον κινητήρα; Ή οι μόνες αλλαγές έχουν να κάνουν με το χρώμα στο Toyota του 2024, όπως μάλλον θα ήθελαν να πιστέψουμε;
Αν και ο Τομ Φάουλερ, τεχνικός διευθυντής, της Toyota Gazoo Racing είχε δηλώσει ότι η ομάδα του δεν θα έκανε καμία βελτίωση στον κινητήρα του Yaris Rally1, καθώς το αυτοκίνητο είναι ήδη πολύ ανταγωνιστικό, (και πράγματι είναι) καθώς όλη η ομάδα είναι απασχολημένη με την τελική προετοιμασία του Yaris Rally2, πρέπει να σημειωθεί ότι ήταν μια στρατηγική μπλόφας, απέναντι κυρίως στη Hyundai.
Oι πληροφορίες αναφέρουν, ότι η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική καθώς οι μηχανικοί της Toyota Gazzo Racing εργάστηκαν σκληρά κατά τη διάρκεια της παύσης, με αποτέλεσμα περαιτέρω βελτίωση της απόκρισης στις χαμηλές στροφές και στην καμπύλη ροπής, με την ισχύ να ανεβαίνει γύρω στους 20 ίππους, από την πρεμιέρα, δηλαδή από το ράλι Μόντε Κάρλο.