Την γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου i20, ανακοίνωσε η Hyundai.
Ο νέος κινητήρας είναι ο τετρακύλινδρος MPi 1,2 L, ο οποίος συνοδεύεται από ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με 5 σχέσεις κι αποδίδει 84 PS και 118 Nm ροπής. Τα 0-100 km/h είναι εφικτά σε 13,1 sec, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 173 km/h.
Φυσικά, από την γκάμα δε λείπουν τα ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα των 48V με τον νέο κινητήρα T-GDi του 1,0 L, αποδίδοντας 100 ή 120 PS. Δύο επιλογές κιβωτίου ταχυτήτων είναι διαθέσιμες: Ένα αυτόματο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, ή ένα «Έξυπνο Μηχανικό Κιβώτιο» (Intelligent Manual Transmission – iMT) 6 σχέσεων, το οποίο προσφέρει ακόμα πιο ομαλή οδήγηση και καλύτερη ανταπόκριση στις αλλαγές σχέσεων. Μάλιστα, όταν ο οδηγός δεν ασκεί πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, το iMT αποσυνδέει τον κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης, επιτυγχάνοντας έτσι τη μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου.
Παράλληλα η Hyundai έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνολογία και την ασφάλεια, ενώ κι ο σχεδιασμός έχει ανανεωθεί. Στο μπροστινό μέρος, η μάσκα και ο προφυλακτήρας έχουν ανασχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρουν μία πιο σπορ και ταυτόχρονα κομψή εμφάνιση, ενώ και στο πίσω μέρος έχουν γίνει αντίστοιχες βελτιώσεις.
Η καμπίνα του νέου μοντέλου έχει εξοπλιστεί με ένα ψηφιακό καντράν οργάνων LCD 4,2 ιντσών, ενώ θύρες USB type-C έχουν επίσης προστεθεί. Στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται σύστημα eCall δεύτερης γενιάς, βασισμένο σε δίκτυο 4G και οι αναβαθμίσεις Over The Air (OTA) είναι επίσης διαθέσιμες.