Στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις οι Βρετανοί ΜακΚόρμακ-Μίτσελ με το Ford Escort MKII ήταν από την αρχή έως το τέλος σε άλλον αγώνα.
«Πάνω» στο γκάζι και στις 14 χωμάτινες -σκληρές- Ειδικές Διαδρομές με το αυτοκίνητο να δουλεύει σαν ραπτομηχανή που γάζωνε, είτε στον ήλιο, είτε στη βροχή, είτε στη ζέστη, είτε τη νύχτα.
Αρχικά κοντά τους κινήθηκαν οι Ιταλοί Πιεράντζελο-Φαρνόκια με το Ford Sierra Cosworth, με τους Έρνι και Κάρεν Γκρανχαμ με ένα επίσης καλό Ford Escort MKII να τερματίζουν τρίτοι.
Πολλά χειροκροτήματα για τους «σύγχρονους» Σιμπέρα και Τρίνερ, Κόβαρικ-Κάπιτς με το Skoda Felicia, που το οδήγησαν πάρα πολύ γρήγορα.
Στην 5η θέση οι πρώτοι Έλληνες Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με το πολύ καλά προετοιμασμένο Ford Escort.Όπως πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους 7ους γενικής Αργυρίου-Λάσκο με το Toyota Starlet που στην κυριολεξία το απογείωσαν.
Όπως απογείωσαν το επίσης υπερτροφοδοτούμενο Toyota Starlet στην 8η θέση οι Παπαδημητρίου-Σιγάλας, και μια θέση πιο κάτω οι Αμαξόπουλος-Μωραίτη που έγραψαν πολύ καλούς χρόνους, με τη 10άδα να τη συμπληρώνει η Porsche 911 των Μελά-Βαρδαξή.