Kawasaki KLX230 Sherpa S και DF ABS 2026: Τα νέα μοντέλα της εταιρείας είναι δυναμικά και είναι πλασμένα για τους λάτρεις της περιπέτειας

14 Αυγούστου 2025, 22:20
Χρόνος ανάγνωσης 4 λεπτά

Η Kawasaki πατάει το γκάζι και παρουσιάζει για το 2026 τα νέα KLX230 Sherpa S ABS και KLX230 DF ABS.

Το Kawasaki KLX230 Sherpa S ABS έχει σχεδιαστεί για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναβατών, δίνοντας έμφαση στην εύκολη πρόσβαση και εργονομία. Με ύψος σέλας 82,5 εκατοστά, είναι ιδανικό για αρχάριους, μικρόσωμους ή για όσους θέλουν απλώς ένα εύκολο στη χρήση on-off. Το βάρος του, μόλις 136 κιλά, το καθιστά ευέλικτο και ελαφρύ, ιδανικό για καθημερινή χρήση αλλά και εξορμήσεις εκτός δρόμου.

Η απόσταση από το έδαφος είναι 8,4 εκατοστά, με τροχούς 21 ιντσών εμπρός και 18 tubeless πίσω. Οι αναρτήσεις έχουν διαδρομή 158mm εμπρός και 167mm πίσω, με πιρούνι 37mm και σύστημα Uni-Trak με διπλό ελατήριο στο πίσω μέρος. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προστατευτικές χούφτες και αλουμινένιο κάρτερ. Συνολικά, πρόκειται για μια ιδανική επιλογή για light adventure, με προσεγμένο εξοπλισμό και καθημερινή χρηστικότητα.

Το KLX230 DF ABS βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Sherpa, αλλά ενισχύεται με στόχο πιο απαιτητική εκτός δρόμου χρήση. Οι διαδρομές των αναρτήσεων αυξάνονται στα 198mm εμπρός και 221mm πίσω, με αποτέλεσμα η απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 9,4 εκατοστά. Το ύψος της σέλας είναι 84,5 εκατοστά, ενώ το βάρος παραμένει χαμηλά στα 137 κιλά.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει προστατευτική ποδιά κινητήρα που εκτείνεται μπροστά από την πολλαπλή, σχάρα αποσκευών με μέγιστο φορτίο 3 κιλών και LED φώτα stacked. Μπορεί να μην είναι καθαρόαιμο enduro, αλλά προσφέρει τις απαραίτητες προδιαγραφές για αναβάτες που θέλουν να κινηθούν εκτός ασφάλτου για περισσότερο χρόνο και σε πιο απαιτητικά τερέν.
 
Αμφότερα τα μοντέλα εξοπλίζονται με τον γνωστό αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 233cc, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ηλεκτρική μίζα και 6άρι κιβώτιο. Σύμφωνα με παλιότερες δοκιμές, ο κινητήρας έχει ροπή χαμηλά, αλλά απαιτεί προσπάθεια για έντονο παιχνίδι στο χώμα – κάτι που, ωστόσο, ταιριάζει με τον προορισμό των μοντέλων.

Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει 265mm εμπρός δίσκο με διπίστονη δαγκάνα και 220mm πίσω με μονοπίστονη, με ABS που απενεργοποιείται από διακόπτη στο τιμόνι. Στον πίνακα οργάνων συναντάμε LCD οθόνη με Bluetooth που υποστηρίζει την εφαρμογή Rideology της Kawasaki, επιτρέποντας καταγραφή διαδρομής, εμφάνιση δεδομένων και πλήρη σύνδεση με το κινητό.

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Formula 1: Παγκόσμιος πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του ο Λάντο Νόρις

Ο Λάντο Νόρις αναδείχθηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του

Η ΕΕ επανεξετάζει την κατάργηση των δασμών στα ηλεκτρικά οχήματα της Volkswagen που κατασκευάζονται στην Κίνα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε μια αναθεώρηση των δασμών κατά των

F1: Οι οδηγοί των ομάδων για το 2026

Μετά τη γνωστοποίηση της Red Bull ότι ο Ιζάκ Ατζάρ

Η οδήγηση με μπουφάν μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό ακόμη και με λίγα χιλιόμετρα

Τον χειμώνα αρκετοί οδηγοί μπαίνουν στα αυτοκίνητά τους φορώντας χοντρά

Το 2026 η Mercedes γιορτάζει 140 χρόνια από τη «γέννηση» του πρώτου αυτοκινήτου της

Το 2026 η Mercedes γιορτάζει 140 χρόνια από τη «γέννηση»